FAQ - DocPlanner.bg

  1. Как мога да добавя оценката на лекар?

    Ако искате да добавете оценка на лекар, кликнете бутона "добави оценка", който се намира в профил на лекаря. Изберете оценка (брой на звезди), напишете коментар и кликнете върху бутона "добави оценка". Вашата оценка няма да бъде видима преди потвърждение. Прочетете правила преди добавянето на оценка. Правилник. Трябва да се регистрирате за да добавите оценки.

  2. Искам да оценявам лекаря, но той няма профила му в сайта.

    Aко в нашия сайт няма лекаря, който искате да оцените, създайте нов профил. Кликнете Добави лекар, после въведете данни. Помнете, че профил ще бъде публикуван след одобрение от модератора.

  3. Защо понякога изтривате потвърдени оценки?

    До всека оценка можете да видите бутона "Подаване на сигнал за злоупотреба". Всички, които смятат, че някаква оценка не е истинска или не спазва правилата ни, могат да използват бутона. Сигнал ще бъде изпратен на модератора, който ще се свърже с вас, за да получи инфрмация за подробно описване на случка. Автор на оценка има 7 дни за да изпрати обяснение. После това обяснението ще бъде изпратено на потребитела, който е подал сигнала. Ако автор на коментара не отговори на сигнала, оценката ще бъде изтрита. Искаме да добавени коментари и оценки са истински и надеждени.

  4. Добавил съм оценка/профил на лекая, но те не са видими.

    Всека промяна (нова оценка, нов профил на лекар, обновяване на профил) трябва да се одобри от модератора преди да е публикувана в сайта. Модераторът има 48 часа, за да одобри или отмени промени. Ако добавяте многоброени промени, това време може да бъде удължавано. Молим за търпение. Съобщение ще бъде изпратено, след проверка на въведени промени.

  5. Как да добавя профил на лекаря?

    Преди да създадете нов профил на лекаря, проверете дали вече го няма в сайта. Ако не успеете да го намерите в търсачката, добавете го. Инструкции, как да направете това ще намерите тук

  6. Данните на лекаря не са актуални. Как мога да ги актуализирам?

    Данните в профила можете да актуализирате когато кликнете върху бутона "поправяне на данни", който се намира в профил на всички лекари. Запомнете, че актуализирани данни ще бъдат видими само ако модераторът ги одобри.

  7. Дали мога да изтрия оценка, която добавих?

    Ако желаете да изтриете коментара си, кликнете върху връзката "подаване на сигнал за злоупотреба", която се намира до всяка оценка. Напишете защо искате да изтриете оценката си. Сигналът ще бъде прегледан от модератора. След изтриване на оценката ви, ще получите съобщение.

  8. По случайност съм отбелязъл некоректен брой на звезди. Как мога да променя това?

    Можете по всяко време да промените броя на звездите, които сте дали на доктора. Не забравяйте, че след като смените броя звезди, трябва да щракнете бутона "Обновявай оценка". След като случаят ви се провери от нашия модератор, ще получите съобщение.

  9. Модератор е променил броя на звезди в моята оценка. Защо?

    Модератор може да промени оценка (брой на звезди), ако реши, че коментар e неподходящ, прекален кратък или не е достатъчно подробен. Ако смятате, е вашата оценка беше несправедливо прмоменена, кликнете върху "подааване на сигнал за злоупотреба". Напишете коя оценка е правилна и защо.

  10. Искам да обновявам добавена оценка. Как мога да направя това?

    Можете да редактирате коментар, който сте изпратили преди. Ако по някаква причина искате да го промените, използвайте линка по-долу "Обновявай оценка". След като случаят ви се провери от нашия модератор, ще получите съобщение. Ако нашият модератор не одобри промените, опитайте отново, като следвате правилата: https://www.docplanner.bg/pravilata.

  11. Какво означава, че профилът е потвърден?

    Потвържден профил е профил на лекар, който е създал акаунт и потвърдил данните си. Лекари с потвържден профил могат да добавят данните за себе си например обновяват адрес на практика си или добавят контакти. Освен това, могат да отговарят на оценки. Ако вие сте лекар и желаете да получите други предимства на потвържден акаунт, свържете се с нас kontakt@docplanner.bg

  12. Как мога да променя подпис в добавена оценка?

    За съжаление, няма такава възможност.

  13. Какво е потвърждение на регистрация?

    След регистрация изпращаме съобщение с активационна връзка на твоя имейл. Акаунт ще бъде активиран когато кликнете върху тази връзка.

  14. Не съм получил имейла с активационен линк

    Проверете папка SPAM в пощата си. Съобщениа често се намират в тази папка и най-вероятно и сега е така.

  15. Не искам да получавам съобщения за нови оценки. Как мога да ги спра?

    За да изключите известия за нови оценки в профила на лекар, трябва да го изтриете от списък на наблюдавани. За да направите това, влезте в акаунта си, кликнете върху "Настройки", а после “Наблюдавани”.

  16. Как мога да изтрия акаунта си?

    Ако желаете да изтриете акаунта си, влезте в профила си и кликнете върху настройки на акаунт. Там ще намерете връзка, която дава възможност да изтрите акаунта си.

  17. Не мога да се логвам в профила си/Забравих паролата

    Преди всико, уверете се, че въведен имейл е правилен. След това използвайте функция за получаване на забравена парола. На вашия имейл ще изпратим допълнителни инструкции.

  18. За какво се използва бутона "Подаване на сигнал за злоупотреба"

    Бутонът "Подаване на сигнал за злоупотреба", който се намира при всички коментари можете да използвате за да информирате за нередност в оценка. Използвайте този бутонът, когато намерете оценка, която нарушава правилата или когато сте аутор на оценка и искате да я промените или изтриете.